Acasă > Sarbatori > Mesaje Urari Felicitari Sms-uri de Revelion – La multi ani 2013

Mesaje Urari Felicitari Sms-uri de Revelion – La multi ani 2013

La multi ani 2013 !!!

Urari de Sarbatori , Mesaje, Sms-uri, Statusuri de Craciun si Anul Nou

-Desi a venit recesiunea si foamea iti bate pe la usa eu iti urez la multi ani si norocul sa-ti fie manusa

-In contul tau nr 2010 la banca “viata” am depus 366 de zile de fericire, sanatate, dragoste si bucurii! Bucura-te atunci cand il vei goli… La Multi Ani 2009 !

-Lovite-ar cu putere cele mai mari bucurii.Crapa-s-ar butoiul cu sanatate deasupra ta. Impiedica-te-ai de sacul cu bani. Bate-te-ar norocu’ sa te bata. LA MULTI ANI!

Focurile de artificii ale anului

-Sa primim odata cu colindatorii si lumina, caldura, linistea, dragostea si impacarea celui nou, veselia si viata. Ca iarba sub zapada, ca fulgul in zbor sa primim speranta unui an nou.

-Nu am stiut niciodata sa fac urari de la multi ani in nicio sarbatoare, am stiut in schimb sa beau cu sarbatoritul pana am ramas fara suflare

-Fie ca spiritul sarbatorilor de iarna sa patrunda in casa si in sufletul tau si al tuturor celor dragi ! Iubirea, bucuria, intelepciunea si generozitatea sa va fie calauza in 2010 ! In speranta unui an mai bun, va trimit o boare de sanatate, un strop de incredere si fericire !

-Cu ocazia Anului Nou , iti doresc multa sanatate , fericire si belsug alaturi de cei dragi ! La multi ani !

-Ultimele zile ale anului sunt gata sa treaca prin clepsidra timpului! 2013 este aproape sa-si deschida primele file albe, necunoscute. Va doresc sanatate, bucurii si impliniri!

-Anul Nou sa va daruiasca sanatate, pace in suflet si prosperitate pentru tine si familie. “La Multi Ani!”

-Lasati o parte din lumina artificiilor aprinse in noaptea anului Nou sa va lumineze. Fie ca anul care vine sa fie pentru voi o punte spre ceva mai bun, mai luminos. “La Multi Ani!”

-Nu-mi raspunzi la telefon desi te sun in nestire, o sa-ti dau un sms cu La Multi Ani, sanatate si iubire.

Mai multe mesaje aici – > La Multi Ani 2013 !!!

RECOMANDARI :

  1. decembrie 27, 2009 la 9:30 am

    La multi ani din partea mosului :)

  2. miruna95
    decembrie 27, 2009 la 3:50 pm

    waaw.
    deci.
    super fain.
    n.am ce zice.:>
    .

  3. raluk+dragos
    decembrie 29, 2009 la 9:47 am

    super frumoase……….

  4. iasminahampel
    decembrie 29, 2009 la 3:25 pm

    Tks, acum nu-mi mai bat capul incercand sa compun eu un sms original…o sa “fur” unul de la tine :p

  5. decembrie 29, 2009 la 10:50 pm

    LA MULTI ANI !!!
    PS. pune si tu poza cu bradutul tau la mine

  6. decembrie 31, 2009 la 3:52 pm

    la multi ani din partea lui ade

  7. larysa
    ianuarie 1, 2010 la 9:21 am

    la multi ani 2010!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. miruna_2001
    ianuarie 1, 2010 la 1:05 pm

    LA MULTI ANI !!!!!!!!!!!!!!!!
    sa aveti un an nou fericit

  9. ianuarie 1, 2010 la 4:39 pm

    Esuperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr acest mesaj de craciun LA MULTI ANI!!!

  10. teLOVEsc
    decembrie 30, 2011 la 5:38 pm

    LA MULTI ANI 2012

  11. Ursu Zgubilitic
    decembrie 31, 2011 la 8:34 pm

    Iaca, vaz un mos pe cale
    Dand nametilor tarcoale,
    Zdranganind din clopotei
    Zapacindu-i pe dulai.

    Il intreb: ce faci fartate?
    Tu zici ca le ai pe toate..?!
    Mosu ia un gat de tuica
    Bombanind ceva de muica

    Apoi vesel imi zambeste
    Trage din ochi smechereste
    Si ma prinde de-o ureche
    Palme-mi trage o pereche

    Dar blajin, ca de om bun:
    Omule, io-s Mos Ajun!
    Si din ce ti-am dat, fartate
    Da celorlalti jumatate!

    (Deci o palma prieteneasca
    Mintile sa le trezeasca).
    V-aduc zile bune, rele,
    Va descurcati voi cu ele..

    Ce-mpartiti, sa adunati,
    Ce primiti, din nou sa dati!
    C-asta-i viata, mai nepoate
    Nu le poti avea pe toate.

    No.. V-aduc si sanatate
    Si dragoste, si bucate,
    Si de-ti sti sa multumiti
    Si la anu` mai primiti!

    Si-asa va facui urare,
    Poet mic, cu gura mare.
    Da’-i din simtaminte bune
    Si o dau la-ntreaga lume!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 3,961 other followers

