Acasă > colinde > Cantec Mos Craciun

Cantec Mos Craciun

Mos Craciun
Mos Craciun cu plete dalbe
A sosit de prin nameti
Sa aduca daruri multe
La fetite si baieti.
Mos Craciun, Mos Craciun.

Din batrani se povesteste
Ca-n toti anii, negresit,
Mos Craciun pribeag soseste
Niciodata n-a lipsit.
Mos Craciun, Mos Craciun.

LINKS :


  1. andreea
    Noiembrie 29, 2008 la 11:29 am

    te astept sa vi la noi

  2. Decembrie 5, 2008 la 4:56 pm

    imi doresc sa vi si la mn sami aduci un bebe cu tot ce ii trebuie

  3. Decembrie 5, 2008 la 4:58 pm

    imi doresc sa vi si la mn sami aduci un bebe de jucarie cu tot ce ii trebuie ….

  4. Decembrie 5, 2008 la 4:59 pm

    terog mos craciun vineo si la mine macar odata in an

  5. Decembrie 6, 2008 la 6:06 am

    draga mos craciun te rog sa imi aducisi mie o masina mare cu telecomanda dar mare sa fie si multe ,multe dulciuri si multa sanatate si noroc

  6. Decembrie 15, 2010 la 11:44 am

    draga mos craciun eu imi doresc roata olarului

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

