Acasă > colinde > Colind – La Vifleem, colo-n jos

Colind – La Vifleem, colo-n jos

La Vifleem, colo-n jos
(colind din regiunea Suceava)
La Vifleem, colo-n jos
Cerul arde luminos
Preacurata
Naste astazi pe Hristos.
Naste-n ieslea boilor
Pe-mparatul tuturor
Preacurata
Sta si plange-ncetisor.
N-are scutec de-nfasat
Nici hainute de-mbracat
Preacurata
Pentru pruncul de-mparat.
Nu mai plange Maica mea,
Nu mai plange Maica mea,
Scutecele noi ti-om da
Preacurata, Pruncul Sfant de-i infasa

LINKS :


  1. decembrie 16, 2009 la 7:31 am | #1

    foarte frumoasa colinda :X

  2. decembrie 16, 2009 la 7:32 am | #2

    foarte frumoasa colinda :X::X:X:X::X

  3. catalina
    noiembrie 30, 2010 la 4:01 pm | #3

    imi place colinda fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff multtttt:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X

  4. catalina
    noiembrie 30, 2010 la 4:09 pm | #4

    imi place multtttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt ,dar fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff mult

  5. noiembrie 27, 2011 la 9:48 am | #5

    este o colindă minunată

  6. Cristina Vanessa
    decembrie 8, 2011 la 1:24 pm | #6

    frumos

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 3,961 other followers

