Prima pagină > Sarbatori, Valentine`s Day > Citate celebre despre Iubire ! pentru ziua indragostitilor

Citate celebre despre Iubire ! pentru ziua indragostitilor

Citate celebre despre Iubire ! pentru ziua indragostitilor

hvd

Sms-uri de dragoste, Statusuri, Mesaje Sarbatoarea de Dragobete |    Urari de La Multi Ani

1. Sa inveti a citi ce-ti scrie iubirea care tace, si sa auzi cu ochii, astea nu le poate face decat gingasul simt al iubirii.

William Shakespeare

2. Toate zilele sunt nopti pana te vad, iar noptile stralucesc ca zilele cand te visez

William Shakespeare

3. Iubirea este un fum facut din arborii suspinelor. Purificata, e un foc in ochii celor ce se iubesc. Tulburata, este o mare hranita cu lacrimile celor ce se indragesc. Si inca ce mai e? E nebunia cea mai inteleapta, fierea ce inabusa, dulceata ce ne mantuie.

William Shakespeare

4. Iubirea fuge ca o umbra de adevarata iubire care o urmareste: urmarind-o pe cea care fuge de ea si fugind de cea care o urmareste.

William Shakespeare

Top articol : Legenda Sfântului Valentin | Best Love Messages |  Frasi per San Valentino

5. O data mi-a venit iubirea cu pasi moi, si nu am auzit. Mi s-a parut ca e un vis.

Rabindranath Tagore

6. Iubirea e barbara, cum e barbar izvorul care isi faureste drumul printre pietre; en nu-i ca apa imblanzita de la robinet, care curge in orasele civilizate.

Rabindranath Tagore

7. Exteriorul meu este dur ca o scoica, dar sub coaja acestei duritati, inima mea pastreaza pentru tine o singura perla ca o lacrima.

Rabindranath Tagore

8. Iubirea, ca si lumina, nu ramane ascunsa.

Rabindranath Tagore

9. Iubirea e plenitudinea. Ea nu cerseste, ci doreste.

Rabindranath Tagore

aici ->  Declaratii de dragoste

Recomandari : 

Mesaje de Sf. Valentin – Valentine’s Day: Mesaje de Sfantul Valentin
Sms-uri scurte de Sf. Valentin

Articole asemanatore :

Mesaj de Sf. Valentin in engleza

Ziua îndragostitilor in Lume

Citate celebre despre Iubire ! pentru ziua indragostitilor

Sfaturi pentru un “Valentine`s Day” perfect

  1. geanina
    Februarie 14, 2009 la 8:55 am

    dragostea indelung rabda,dragostea este binevoitoare. nu pizmuieste, nu se lauda,nu se trufeste.Nu se poarta cu necuviinta,nu cauta ale sale, nu se aprinde de manie

  2. m
    Decembrie 31, 2009 la 6:40 pm

    Fie ca noul an sa va lumineze sufletul si sa va dea multa sanatate,iar Dumnezeu sa fie alaturi de dumneavoastra mereu

  3. Ianuarie 29, 2010 la 2:02 pm

    De Valentine s Day, lasa-ti inima sa zburde pe cararile iubirii… invata sa fii fericit, cu ajutorul iubirii… iubeste, iubeste si sa fii iubit!

  4. Februarie 6, 2010 la 5:01 pm

    dragut !!!

  5. Elena Stan
    Ianuarie 4, 2011 la 10:46 am

    Deschideti larg portile inimii, ca eu, trandafir al iubirii sa ma inradacinez in ea, iar mainile tale sa ma ajute sa infloresc! Gradina din sufletul meu va accepta in schimb ca tu sa-i fii soarele care o luminezi si ploaia care o racoresti!

  6. Elena Stan
    Ianuarie 4, 2011 la 10:46 am

    Deschide-ti larg portile inimii, ca eu, trandafir al iubirii sa ma inradacinez in ea, iar mainile tale sa ma ajute sa infloresc! Gradina din sufletul meu va accepta in schimb ca tu sa-i fii soarele care o luminezi si ploaia care o racoresti!

  7. Elena Stan
    Ianuarie 4, 2011 la 10:54 am

    Cu tine, zilele mele nu mai sunt trase la xerox, nu ai nimic, dar imi oferi puterea de a ma crede stapana unui castel medieval si am atata libertate, pe domeniul tau feudal, incat simt ca ma voi bucura de viata o vesnicie!

  1. Februarie 12, 2014 la 4:32 pm
  2. Februarie 12, 2014 la 4:46 pm

Lasă un răspuns

