Acasă > craciunul > Sms-uri funny de Craciun

Sms-uri funny de Craciun

Funny de Craciun

Daca in noaptea asta te trezesti cu un grasan barbos care te ia si te baga intr-un sac, sa nu te sperii, pt. ca i-am spus lui Mos Craciun sa mi te aduca pe tine in dar. Craciun fericit (alaturi de mine)!

Stii ce nu-mi place la party-urile de Craciun de la serviciu? Faptul ca a doua zi trebuie sa ma apuc sa-mi caut un job nou! Oricum, iti urez Craciun fericit!

Nu te astepta la prea multe de Craciun. Doar nu crezi ca poti sa aduni intr-o singura zi toata amabilitatea pe care n-ai adunat-o intr-un an! Mai bine hai sa ne distram in stilul nostru!

Inainte de Craciun, am participat la o competitie, ca sa vad ce va ceda prima data: banii mei sau picioarele! Din fericire, am castigat, asa ca am reusit sa-ti iau un cadou dragut. Cand vii sa-l iei?

Mos Craciun mi-a dat o super idee: sa vizitez persoanele dragi doar o data pe an. Noi deja ne-am vazut anul asta, asa ca vreau doar sa iti urez Craciun fericit!

Anul asta, Mos Craciun mi-a lasat sub brad o cutie de prezervative. Ce zici, ma ajuti sa le folosesc? Sau daca nu tu, macar prietenul tau? Sper ca si tu ai primit ce-ti doreai de la Mosu’! Merry Xmas!!!

Te rog, imi trimiti si mie poza ta? Vreau sa-i arat lui Mos Craciun ce-mi doresc anul asta! Craciun fericit, frumoaso!

CITESTE MAI DEPARTE AICI -> mesaje amuzante de Craciun

Recomandari :

Decoratiile de Craciun si semnificatia lor

Despre Colinde | Versuri Colinde

Mesaje de Craciun – Sms – uri de Craciun – Urari de Craciun 2011 – mesaje scurte

Idei de cadouri pentru Craciun si Aniversari

Avatare de Craciun pentru messenger ( Articol special de Craciun )

Mesaje si Urari de Anul nou / Revelion 2010 – 2011 La Multi Ani !!!

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

